20 de jul. 2008
ON = cultura + comunicació
ON és cultura, oci i tendències. Amb un disseny atractiu i amb un contingut on queda demostrat que la cultura i el lleure es complementen amb la comunicació i la publicitat, ON apareix als espais públics de Sitges en format de revista de distribució gratuïta produïda per l’empresa de comunicació sitgetana Hydra Media, amb Santi Terraza com a editor.
L’editorial, que és una declaració de principis, manifesta que “ON acaba de néixer en un moment en què la llum és més intensa i fa un passeig per Sitges i Ribes, que mostrarà tot allò que veu a través dels seus ulls… Un passeig al costat d’ON és llegir continguts sobre cultura, oci i tendències de qualitat, amb col.laboradors joves, experts i amb moltes coses per compartir; és percebre una nova manera de veure la realitat cultural, la de sempre i la de les noves tendències; és descobrir nous artistes i noves propostes (…) Us convidem a fer un volt entre imatges i lletres, entre fotografiesi il.lustracions, entre sensacions i il.lusions. El resultat és una revista jove, fresca, que compta amb uns col.laboradors que han aportat qualitat i rigor en el tractament de la informació, amb un enfocament diferent per al lector i una nova perspectiva, que aporta profunditat sense perdre la immediatesa i una nova dosi de frescor…” Lídia Gàzquez, Joan Duran, Dani Serra, Vicenç Morando, Marta Figa, Marta Artigas i Gerard Coll són els autors de les col.laboracions.
ON és una aposta de comunicació ben diferent d’altres productes de distribució gratuïta, des de la idea fins el format. És una innovació de qualitat per a l’ús i consum del públic on es parla de fotografia i de poetes, del Ball de les Gitanes i del Corpus, de música i gastronomia, de cases d’americanos i d’arquitectura actual, dels esports de platja i de disseny…i on la publicitat i la informació hi tenen una presència constant i ben compaginada.
La revista es fa ressò de la Festa de la Poesia i de la tradició poètica de Sitges amb un article de Joan Duran sobre “El Sitges dels poetes”, en el que conclou que “és aquest aiguabarreig evocador que ha anat conformant, al llarg del temps, l’atmosfera simbòlica- i elevada a mite a través de les pàgines- on ens movem i que tenim com a patrimoni”. La idea de l’aiguabarreig, el simbòlic i el patrimoni és aplicable a bona part del contingut de la revista i al seu plantejament general. En el pla cultural i creatiu el simbòlic s’esdevé per acumulació, per la suma de temps, elements i factors que configuren un determinat imaginari. L’imaginari sitgetà és múltiple i potent, i ON es proposa anar-lo comunicant com a vaixell insígnia dels continguts.
ON és una aposta per una idea diferent de comunicació fonamentada en els diversos vessants de la cultura i del lleure, i, alhora, és un repte que mereix no només èxit, sinó continuïtat.
ON és una aposta de comunicació ben diferent d’altres productes de distribució gratuïta, des de la idea fins el format. És una innovació de qualitat per a l’ús i consum del públic on es parla de fotografia i de poetes, del Ball de les Gitanes i del Corpus, de música i gastronomia, de cases d’americanos i d’arquitectura actual, dels esports de platja i de disseny…i on la publicitat i la informació hi tenen una presència constant i ben compaginada.
La revista es fa ressò de la Festa de la Poesia i de la tradició poètica de Sitges amb un article de Joan Duran sobre “El Sitges dels poetes”, en el que conclou que “és aquest aiguabarreig evocador que ha anat conformant, al llarg del temps, l’atmosfera simbòlica- i elevada a mite a través de les pàgines- on ens movem i que tenim com a patrimoni”. La idea de l’aiguabarreig, el simbòlic i el patrimoni és aplicable a bona part del contingut de la revista i al seu plantejament general. En el pla cultural i creatiu el simbòlic s’esdevé per acumulació, per la suma de temps, elements i factors que configuren un determinat imaginari. L’imaginari sitgetà és múltiple i potent, i ON es proposa anar-lo comunicant com a vaixell insígnia dels continguts.
ON és una aposta per una idea diferent de comunicació fonamentada en els diversos vessants de la cultura i del lleure, i, alhora, és un repte que mereix no només èxit, sinó continuïtat.
Publicat a "El Marge Llarg", L'Eco de Sitges, 19.VII.2008
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada